الجمعة، 1 مايو 2015

هو إيه شاليهات قرية مارينا السخنة ؟؟



بتحب العين السخنة ؟؟ نفسك تصيف وتستمتع مع اسرتك في اي وقت وفي قرية متميزة وفيها كل الخدمات اللي بتحلم بيها ؟؟ بتحتار كل سنه في مكان تصيف فيه ؟؟
الحل عندنا مع شاليهات السخنة في قرية مارينا هتحقق اللي نفسك فيه واكتر ...إزاي ؟؟


تعالى نتكلم عن اكتر مشاكل او صعوبات بتواجهك في المصيف
الاسعار : طيب لو قلنالك انك مع شاليهات مارينا السخنة هتدفع 20 % بس مقدم والأقساط لحد 5 سنين من غير اي فوائد.
الاجازات والمسافة بين الشاليه والقاهرة : شاليهات مارينا السخنة بتبعد عن القاهرة بمسافة 90 دقيقة يعني هتروح وترجع في نفس اليوم ، وكمان لو حصلت ظروف طارئة في الشغل هتقدر تنزل شغلك في اي وقت وترجع تاني تقضي بقية الإجازة مع الأولاد.

يا تري الشاليه مناسب لأفراد أسرتك ؟؟
قرية مارينا السخنة بتوفرلك شاليهات بمساحة 75 م : 83 م تقدر تختار منهم اللي يناسبك على حسب عدد أفراد اسرتك.
شاليهك تحبه بحديقة ولا بروف ؟؟
عشان راحتك وراحة اسرتك تهمنا، وفرنالك شاليهات في السخنة ارضي بحديقة عشان لو معاك (كبار سن ) وكمان عشان تقدر تستغل الحديقة في عزومات الأصحاب والأقارب

اما لو كنت من عشاق الهدوء فشاليهات السخنة بروف هتكون هي دي الشاليهات المناسبة لانك هتقدر تستغلها في حفلات الشوي وكمان هتتمتع بالخصوصية مع اسرتك.
شايف البحر كبير قد ايه ؟؟

مفيش حد مننا مش بيحب البحر وفي مارينا السخنة مكانك محجوزعلى البحر من دلوقتي لانك على اطول شاطئ في العين السخنة (1300 م )
الأكل : كتير مننا زمان بيشيل هم الأكل لكن دلوقتي في قرية مارينا السخنة كل ده محلول لأنك هتستمتع بأحلى قعدة على البحر وأشهى الأكلات.

سعادة أطفالك مسؤليتك :
بنقدملك في مارينا السخنة ألعاب للأطفال زي الأكوا بارك يعني أطفالك هيتبسطوا ويستمتعوا بالمصيف وكمان هتشاركهم الفرحة والسعادة ..في أجمل من كدة ؟؟
 

كدة مش فاضل غير خطوات بسيطة عشان تكمل حلمك وتشتري شاليه من أفضل شاليهات العين السخنة ...لو عايز تعرف تفاصيل أكتر عن القرية وعن موقع شاليهك  كلمنا دلوقتي عشان نرد على استفساراتك ونساعدك تختار شاليه على ذوقك ..اتصل على 01288686774

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق